Gwarancja
Ogólne warunki gwarancji
- Gwarancja jest ważna na terenie Polski i dotyczy produktów sprzedawanych przez Modern Solution Szymon Kociński. Produkty są zakupione i zamontowane na teranie Rzeczpospolitej Polskiej.
- Odpowiedzialność z tytułu gwarancji dotyczy wyłącznie wad powstałych z przyczyn tkwiących w produkcie. Produkty muszą być magazynowane i zamontowane w normalnych warunkach środowiskowych. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zostać złożone niezwłocznie po stwierdzeniu wady lub usterki pisemnie lub mailowo na adres: info@modern-solution.pl. W wiadomości powinno znajdować się: dokładny opis wady, dokumentacja zdjęciowa lub informacja o brakach w dostawie.
- Produkt należy sprawdzić niezwłocznie po otrzymaniu paczki. W przypadku gdy szkoda jest uszkodzeniem mechanicznym, a klient zgłosi ją po 3 dniach od odbioru paczki może ona zostać uznana jako szkoda powstała po doręczeniu.
- Wady jawne produktu muszą zostać zgłoszone przez montażem produktu pod rygorem utraty uprawnień z tytułu gwarancji.
- Modern Solution Szymon Kociński nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku użytkowania wadliwego lub uszkodzonego produktu.
- Modern Solution Szymon Kociński nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe w składowych majątku klienta innych niż przedmiot, którego dotyczy udzielona gwarancja.
OKRES GWARANCJI WYROBU
- Gwarancję na parapety producent udziela na okres 2 lat liczonych od daty zakupu.
- Gwarancja udzielona jest pod warunkiem, że montaż odbywał się zgodnie z Instrukcją oraz zasadami sztuki budowlanej, a produkt jest stosowany zgodnie z przeznaczeniem.
- Gwarancja udzielona jest pod warunkiem, że eksploatacja produktów będzie odbywała się w normalnych warunkach środowiskowych bez kontaktu z substancjami agresywnymi.
ŚWIADCZENIA GWARANCYJNE
- W okresie gwarancyjnym usuwane są wszelkie wady produktu spowodowane stwierdzonymi wadami materiałowymi lub błędami w produkcji.
- Producent zobowiązuje się do naprawy wadliwego produktu lub do obniżenia ceny zakupu produktu lub wymiany produktu na nowy – o sposobie załatwienia reklamacji decyduje Producent
- Producent zobowiązuje się do wykonania naprawy w terminie do 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. Okres naprawy Produktu może ulec wydłużeniu z przyczyn technologicznych.
- Świadczenia gwarancyjne nie będą realizowane w przypadku:
- uszkodzeń powstałych w czasie magazynowania, instalowania oraz użytkowania wyrobów niezgodnie z przeznaczeniem uszkodzeń powstałych w wyniku stawiania na produkt przedmiotów takich jak doniczki świece itp.,
- montażu dokonanego przez osobę niekompetentną, niezgodnie z Instrukcją lub sztuką budowalną lub też zaniechania konserwacji produktu opisanego w Instrukcji,
- zastosowano kleje, silikony itp. wchodzące w reakcje z towarem i nie przeznaczone do wykonywania prac z produktem podlegającym reklamacji,
- działania czynników zewnętrznych takich jak: ogień, woda, sole, ługi, kwasy, organiczne rozpuszczalniki zawierające estry, alkohole, aromaty, eter glikolowy lub chlorowane materiały węglowodorowe oraz inne agresywnie działające substancje chemiczne (np. cement, wapno, środki ścierające i czyszczące powodujące ubytki materiałowe lub rysy) lub anormalnych warunków pogodowych, klęsk żywiołowych oraz zdarzeń losowych,
- przeróbek lub zmian dokonanych przez użytkownika lub osoby trzecie ,
- nierozpakowania produktu w terminie 14 dni od daty zakupu,
- nie zerwania foli ochronnej przed zamontowaniem produktu,
- napraw przeprowadzonych przez osoby niekompetentne ,
- samowolnego docinania produktów,
- wykonania montażu niezgodnie z zasadami techniki i sztuki budowlanej.
- roszczeń dotyczących różnic w kolorystyce, użyleniach, wtrąceniach oraz mikropęknięć kamienia , konglomeratu i marmuru, wynikających ze specyfiki danego kamienia, jego naturalnych właściwości i wad.
UWAGI KOŃCOWE
- Koszty naprawy usterek i wad nie podlegających naprawie gwarancyjnej ponosi wzywający serwis.
- W przypadku konieczności przekazania produktu do ekspertyzy u dostawcy okres rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu.
- Odpowiedzialność producenta nie może przekroczyć wartości produktu według dowodu zakupu, którego dotyczy reklamacja. Producent nie odpowiada za żadne straty pośrednie lub bezpośrednie oraz szkody dodatkowe powstałe w związku z wadą, których dotyczy gwarancja. Roszczenia Klienta z tytułu innych szkód powstałych w skutek wady fizycznej aniżeli szkody powstałe w samym towarze są wyłączone
- Gwarancja na sprzedany wyrób nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
- Osoba kompetentna – osoba zaopatrzona w niezbędne instrukcje, odpowiednio wyszkolona, o kwalifikacjach wynikających z wiedzy i praktycznego doświadczenia, zapewniająca wykonanie montażu w sposób prawidłowy i bezpieczny