...

Gwarancja

Gwarancja

Ogólne warunki gwarancji

  1. Gwarancja jest ważna na terenie Polski i dotyczy produktów sprzedawanych przez Modern Solution Szymon Kociński. Produkty są zakupione i zamontowane na teranie Rzeczpospolitej Polskiej.
  2. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji dotyczy wyłącznie wad powstałych z przyczyn tkwiących w produkcie. Produkty muszą być magazynowane i zamontowane w normalnych warunkach środowiskowych. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zostać złożone niezwłocznie po stwierdzeniu wady lub usterki pisemnie lub mailowo na adres: info@modern-solution.pl. W wiadomości powinno znajdować się: dokładny opis wady, dokumentacja zdjęciowa lub informacja o brakach w dostawie.
  3.  Produkt należy sprawdzić niezwłocznie po otrzymaniu paczki. W przypadku gdy szkoda jest uszkodzeniem mechanicznym, a klient zgłosi ją po 3 dniach od odbioru paczki może ona zostać uznana jako szkoda powstała po doręczeniu.
  4. Wady jawne produktu muszą zostać zgłoszone przez montażem produktu pod rygorem utraty uprawnień z tytułu gwarancji.
  5.  Modern Solution Szymon Kociński nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku użytkowania wadliwego lub uszkodzonego produktu.
  6. Modern Solution Szymon Kociński nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe w  składowych majątku klienta innych niż przedmiot, którego dotyczy udzielona gwarancja.

OKRES GWARANCJI WYROBU

  1. Gwarancję na parapety producent udziela na okres 2 lat liczonych od daty zakupu.
  2. Gwarancja udzielona jest pod warunkiem, że montaż odbywał się zgodnie z Instrukcją oraz zasadami sztuki budowlanej, a produkt jest stosowany zgodnie z przeznaczeniem.
  3. Gwarancja udzielona jest pod warunkiem, że eksploatacja produktów będzie odbywała się w normalnych warunkach środowiskowych bez kontaktu z substancjami agresywnymi.

ŚWIADCZENIA GWARANCYJNE

  1. W okresie gwarancyjnym usuwane są wszelkie wady produktu spowodowane stwierdzonymi wadami materiałowymi lub błędami w produkcji.
  2. Producent zobowiązuje się do naprawy wadliwego produktu lub do obniżenia ceny zakupu produktu lub wymiany produktu na nowy – o sposobie załatwienia reklamacji decyduje Producent
  3. Producent zobowiązuje się do wykonania naprawy w terminie do 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. Okres naprawy Produktu może ulec wydłużeniu z przyczyn technologicznych.
  4. Świadczenia gwarancyjne nie będą realizowane w przypadku:
  • uszkodzeń powstałych w czasie magazynowania, instalowania oraz użytkowania wyrobów niezgodnie z przeznaczeniem uszkodzeń powstałych w wyniku stawiania na produkt przedmiotów takich jak doniczki świece itp.,
  • montażu dokonanego przez osobę niekompetentną, niezgodnie z Instrukcją lub sztuką budowalną lub też zaniechania konserwacji produktu opisanego w Instrukcji,
  • zastosowano kleje, silikony itp. wchodzące w reakcje z towarem i nie przeznaczone do wykonywania prac z produktem podlegającym reklamacji,
  • działania czynników zewnętrznych takich jak: ogień, woda, sole, ługi, kwasy, organiczne rozpuszczalniki zawierające estry, alkohole, aromaty, eter glikolowy lub chlorowane materiały węglowodorowe oraz inne agresywnie działające substancje chemiczne (np. cement, wapno, środki ścierające i czyszczące powodujące ubytki materiałowe lub rysy) lub anormalnych warunków pogodowych, klęsk żywiołowych oraz zdarzeń losowych,
  • przeróbek lub zmian dokonanych przez użytkownika lub osoby trzecie ,
  • nierozpakowania produktu w terminie 14 dni od daty zakupu,
  • nie zerwania foli ochronnej przed zamontowaniem produktu,
  • napraw przeprowadzonych przez osoby niekompetentne ,
  • samowolnego docinania produktów,
  • wykonania montażu niezgodnie z zasadami techniki i sztuki budowlanej.
  • roszczeń dotyczących różnic w kolorystyce, użyleniach, wtrąceniach oraz mikropęknięć kamienia , konglomeratu i marmuru, wynikających ze specyfiki danego kamienia, jego naturalnych właściwości i wad.

UWAGI KOŃCOWE

    1. Koszty naprawy usterek i wad nie podlegających naprawie gwarancyjnej ponosi wzywający serwis.
    2. W przypadku konieczności przekazania produktu do ekspertyzy u dostawcy okres rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu.
    3. Odpowiedzialność producenta nie może przekroczyć wartości produktu według dowodu zakupu, którego dotyczy reklamacja. Producent nie odpowiada za żadne straty pośrednie lub bezpośrednie oraz szkody dodatkowe powstałe w związku z wadą, których dotyczy gwarancja. Roszczenia Klienta z tytułu innych szkód powstałych w skutek wady fizycznej aniżeli szkody powstałe w samym towarze są wyłączone
    4. Gwarancja na sprzedany wyrób nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
    5. Osoba kompetentna – osoba zaopatrzona w niezbędne instrukcje, odpowiednio wyszkolona, o kwalifikacjach wynikających z wiedzy i praktycznego doświadczenia, zapewniająca wykonanie montażu w sposób prawidłowy i bezpieczny
Shopping Cart
Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.